Back to top
  /  Uslovi kupovine i korišćenja

Uslovi kupovine i korišćenja

1. O nama
Puno poslovno ime privrednog društva je: ALBISEH DOO
Sedište: Budva, ulica: Prvomajska br. 8
Odgovorno lice: Aleksandar Stojanovski
PIB: 02677890
Šifra delatnosti 1413
Tekući račun: 530-29847-03
Kontakt telefon: 068/036-696
Kontakt email adresa: office@lappa.me

2. Opšti uslovi pružanja usluga
Prodaja robe putem naše online prodavnice www.lappa.me se obavlja u okviru registrovane delatnosti privrednog društva ABISEH DOO, u ulici: Prvomajska 8, matični broj: 02677890.
Roba koja se prodaje putem web sajta poseduje svojstva potrebna za redovnu upotrebu te vrste robe u skladu sa njenom namenom.
Prodajna cena robe je naznačena uz svaki artikal, a mogućnost kupovine robe uz posebne cenovne pogodnosti ili uz posebne prodajne podsticaje (akcijska prodaja), obavlja se u skladu sa uslovima koji su objavljeni na web sajtu: www.lappa.me. Slanjem porudžbine kompaniji, kupac se obavezuje da sa kompanijom zaključi kupoprodajni ugovor o kupovini naručenih proizvoda.
Preduzeće zadržava diskreciono pravo da prihvati ili odbije porudžbinu. Ukoliko nije u stanju da prihvati porudžbinu, preduzeće će o tome odmah obavestiti kupca. Preduzeće prihvata porudžbinu i smatra kupoprodajni ugovor zaključenim u roku od tri dana od slanja konfirmacije o prijemu porudžbine, ili momentom isporuke proizvoda kupcu. Nastojimo da budemo što precizniji u opisu proizvoda, prikazu slika i cena, ali ne možemo garantovati da su sve informacije kompletne i bez grešaka. Slike ne moraju biti 100% identične proizvodima. Svi artikli prikazani na sajtu su deo naše ponude i ne podrazumeva se njihova dostupnost u svakom trenutku.

3. Politika isporuke
3.1. Trenutak prihvatanja porudžbine
Nakon poručivanja, bićete obavešteni o statusu Vaše porudžbine putem email-a koji ste naveli tokom procesa poručivanja. Porudžbina je prihvaćena od strane preduzeća ALBISEH DOO tek nakon što Vam emailom pošaljemo potvrdu o prihvatanju iste.
3.2. Rok isporuke
Period isporuke porudžbine je do 30 radnih dana. Porudžbine poslate petkom i vikendom biće dostavljene u toku sledeće radne nedelje, ili najkasnije u toku 30 radnih dana od dana prijema porudžbine.
3.3. Kašnjenje isporuke
U slučaju kašnjenja isporuke imate pravo da odustanete od kupovine i u tom slučaju će sav novac biti refundiran.
3.4. Cena isporuke
Naručenu robu Vam šaljemo kurirskom službom Express One d.o.o. Cena isporuke je besplatna za sve kupce u Crnoj Gori. Troškovi isporuke se dodaju na cenu proizvoda i iskazani su uz cenu proizvoda i tokom procesa naručivanja na Web sajtu.
U slučaju zamjene robe, troškove vraćanja robe snosi preduzeće ALBISEH DOO. Postoji mogućnost da podelimo Vašu porudžbinu prilikom isporuke na nekoliko delova u zavisnosti od raspoloživosti i dostupnosti robe na zalihama (može se desiti da je u nekoj drugoj radnji ili magacinu u drugom gradu). To Vam neće prouzrokovati nikakve dodatne troškove.
3.5. Procedura isporuke
Pošiljka stiže na adresu u periodu od 1-3 radna dana. Potrebno je da u tom periodu na adresi bude osoba koja može preuzeti pošiljku. Kurir svaku pošiljku pokušava da uruči u dva navrata. Ukoliko Vas kurir ne pronađe na adresi, pozvaće Vas na broj telefona koji ste ostavili prilikom kreiranja porudžbine i dogovoriti novi termin isporuke. Ukoliko Vas ni u drugom navratu ne pronađe na adresi, pošiljka se vraća u naše prostorije.
Prilikom preuzimanja pošiljke potrebno je vizuelno pregledati paket, zbog postojanja mogućih vidnih oštećenja. Ukoliko primjetite da je transportna kutija značajno oštećena i posumnjate da je proizvod unutar nje takođe oštećen, imate prava da odbijete prijem pošiljke i da nas obavestite pozivom na telefon 068/036-696 ili putem emaila office@lappa.me. Ukoliko je pošiljka na izgled bez oštećenj, preuzmite pošiljku i potpišite kuriru adresnicu.

4. Politika plaćanja

4.1. Načini plaćanja
Plaćanje proizvoda na našoj internet prodavnici je moguće izvršiti na jedan od sledećih načina: platnim karticama – VISA, Maestro ili MasterCard koje podržavaju plaćanje preko Interneta. ili prilikom preuzimanja robe, plaćanjem kuriru.
Plaćanje karticama je realizovano u saradnji sa NLB Bankom AD Podgorica i obavlja se na bezbedan i sertifikovan način preko Ixopay Payment Gateway-a, jednostavnim unosom podataka sa platne kartice.
Nakon što se unesu podaci o kartici i potvrdi plaćanje, banka autorizuje transakciju i time je porudžbina odobrena i ulazi u dalji proces pripreme za isporuku. Iznos će biti rezervisan na vašoj kartici (računu) i neće Vam biti raspoloživ u druge namene. Transakcija će biti kompletirana i iznos skinut sa vašeg računa tek kada su proizvodi pripremljeni za transport i predati kurirskoj službi. U slučaju da se plaćanje ne kompletira, odnosno iznos se ne skine sa računa do isteka 14 dana od prihvatanja Vaše porudžbine, porudžbina će biti otkazana i izbrisana. Nakon isteka roka od 14 dana , novac rezervisan na Vašem računu se oslobadja i biće Vam ponovo na raspolaganju. Nakon toga možete ponoviti istu ili novu porudžbinu, i izvršiti plaćanje koje se na njih odnosi.
Potrebno je da proverite u banci koja Vam je izdala karticu, da li Vaša kartica podržava plaćanje preko Interneta.

4.2. Zaštita podataka prilikom plaćanja karticama
Prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, poverljive informacije se prenose putem javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi upotrebom SSL protokola, primenom najsavremenijih metoda tokenizacije osetljivih podataka, i u skladu sa PCI-DSS standardima. Podaci o platnoj kartici nisu dostupni trgovcu.
3D Secure zaštita za sve trgovce i kupce – Ixopay Payment Gateway koristi najviše globalne standarde zaštite i privatnosti podataka. Svi trgovci koji koriste Ixopay Payment Gateway su automatski uključeni u 3D-Secure zaštitu, čime se kupcima garantuje bezbednost kupovine.
Brojevi platnih kartica kupaca se ne čuvaju na sistemu trgovca a upis se štiti SSL enkripcijom podataka. PCI Standardima se štite osetljivi podaci o korisniku kartice tokom celog procesa plaćanja: od momenta unosa podataka na prodajnom mestu trgovca, tokom komunikacija između trgovca i relevantnih banaka i kartičarskih organizacija, kao i kasnije čuvanje tih podataka.

4.3. Registracija metoda plaćanja
Kada se podaci o kartici kupca, na njegov zahtev ili odlukom trgovca tokenizuju, (aserviraju na sertifikovan način za kasnije korišćenje), ti podaci se čuvaju na Ixopay PCI-DSS sertifikovanim serverima. Potom se tako tokenizovani kartični podaci prenose na potpuno bezbedan i sertifikovan način. Trgovac ni u jednom trenutku nema pristup podacima o broju kartice i drugim osetljivim podacima, već dobija referentni broj (token) koji samo on može koristiti u skladu sa uslovima ugovorenim sa kupcem. Kupac ima mogućnost deregistracije prethodno registrovane kartice, kao i promene detalja ranije tokenizovane kartice.
4.4. Povraćaj sredstava
U slučaju povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, taj povraćaj se vrši isključivo preko iste VISA, Maestro ili MasterCard kartice koja je korišćena za plaćanje. Ovo znači da će naša banka na naš zahtev obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice. Ukoliko je transakcija izvršena pouzećem, novac će biti vraćen licu koje je izvršilo plaćanje, putem iste kurirske službe.

5. Politika reklamacije
5.1. Postupak reklamacije
Proizvodi koji se prodaju putem naše internet prodavnice, su praćeni svom zakonski neophodnom dokumentacijom uključujući i garantne listove proizvođača.
Ukoliko se pojavi potreba da reklamirate određeni artikal na kvalitet mi ćemo ispuniti sve zakonski definisane obaveze za prodavca, na isti način kao da ste robu kupili u klasičnoj prodavnici. Reklamacioni postupak se pokreće na zahtev kupca, popunjavanjem Zahteva za reklamaciju na kvalitet proizvoda. Ukoliko želite da započnete proces reklamacije, potrebno je da nam se obratite putem email-a office@lappa.me ili na telefon 068/036-696 kako bi Vam poslali ovaj zahtev za povraćaj robe.
Preduzeće ALBISEH DOO ne preuzima nikakvu odgovornost za greške kupaca, proizvode pogrešno kupljene ili bilo koje druge greške koje se odnose na Vaše postupke prilikom kupovine na Web sajtu. Ukoliko imate nepravilnosti u radu prilikom kupovine proizvoda na Web sajtu ili niste dobili kupljeni proizvod, molimo Vas da nas kontaktirate naš korisnički servis putem email-a office@lappa.me i mi ćemo se potruditi da otklonimo nepravilnosti kako biste dobili kupljeni proizvod. Ako je neki proizvod koji ste kupili defektan ili ne funkcioniše pravilno iz bilo kog razloga, molimo Vas da kontaktirate naš korisnički servis putem email-a.

5.2. Pravo na povraćaj novca ili zamenu robe
U slučaju odustanka od ugovora, potrošač ima pravo na povraćaj novca ili na zamenu za drugi proizvod. Iznos se kupcu vraća po prijemu proizvoda, i nakon što se utvrdi da je proizvod vraćen neoštećen i ispravan.
5.3. Pravo na odustajanje od ugovora, prava i obaveze kupca i prodavca
Zakon za slučaj prodaje na daljinu ustanovljava pravo kupca, koji se smatra potrošačem (fizičko lice koje proizvod kupuje radi namirenja svojih individualnih potreba, a ne radi obavljanja profesionalne delatnosti), da odustane od ugovora u roku od 15 dana od dana kada mu je proizvod predat. Prilikom odustanka kupac može, ali ne mora da navede razloge zbog kojih odustaje. Obrazac/izjava o odustanku od ugovora proizvodi pravno dejstvo od dana kada je poslata trgovcu. U slučaju odustanka od ugovora, potrošač ima pravo na povraćaj novca ili na zamenu za drugi proizvod. Cena se kupcu vraća po prijemu proizvoda, i nakon što se utvrdi da je proizvod neoštećen i ispravan. Kupac je dužan da proizvod vrati bez odlaganja, a najkasnije u roku od 15 dana od dana kada je poslao obrazac za odustanak. Po isteku roka od 15 dana od dana kada je poslao odustanak, proizvod se više ne moze vratiti. Prilikom povraćaja robe obavezno je vratiti u ispravnom i nekorišćenom stanju i originalno neoštećenom pakavanju, pri čemu se mora priložiti i originalni fiskalni isečak. Po prijemu proizvoda, utvrdiće se da li je proizvod ispravan i neoštećen. Kupac odgovara za neispravnost ili oštećenje proizvoda koji su rezultat neadekvatnog rukovanja proizvodom, tj. kupac je isključivo odgovoran za umanjenu vrednost proizvoda koja nastane kao posledica rukovanja robom na način koji nije adekvatan, odnosno prevazilazi ono što je neophodno da bi se ustanovili njegova priroda, karakteristike i funkcionalnost.
Ukoliko se utvrdi da je nastupila neispravnost ili oštećenje proizvoda krivicom kupca, odbiće se vraćanje cene i proizvod će mu biti vraćen na njegov trošak. Trgovac je dužan da potrošaču bez odlaganja vrati iznos koji je potrošač platio po osnovu ugovora, a najkasnije u roku od 15 dana od dana prijema izjave o odustanku, a nakon prijema proizvoda.

5.4. Troškovi vraćanja robe i novca
Troškove vraćanja robe i novca snosi kupac, osim u slučajevima kada kupac dobije neispravan ili pogrešan artikal.

You don't have permission to register